10 Aralık 2010 Cuma

Annemin Gelin Kolyesi


Merhabalar, uzun zamandır yapmayı düşündüğüm şeyi sonunda yapıyorum. Ben de blog yazarı olma yolunda ilk adımımı atıyorum. Aslen Tekirdağlıyım, 6 aylık evli ve yeni İstanbulluyum. Evliliğe ve İstanbul' a alışmaya çalışırken Takı Kursuna gitmeye karar verdim. Buradan da yaptığım takıları ve zaman zaman mutfakta yaptıklarımı paylaşmayı düşünüyorum.
Takı kursuna başlayalı 3 ay oldu ve en ilginci de yaptığım bu kolyeydi . Kursta yaptığım takılarımı anneme gösterirken annemin şaşkınlığı üzerine bu kolyenin Annemin Gelin Kolyesi ile aynı model olduğunu öğrendim. O yüzden de adına '' Annemin Gelin Kolyesi ''  dedim.

10 yorum:

  1. Oooo gelin hanım hoşgeldin, sonunda aileden birini daha blogger yaptım çok şükür. Kolye harika ama manken pek güzelmiş maaşallah, tanıdık mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. Ece ben geldim
    Sen de aramıza hoşgeldin.Tekrar hayırlı olsun
    Ben kimmiyim ee hatırladın herhalde

    YanıtlaSil
  3. gelin ece:) canım benim,
    çok sevindim tanıştığımıza,çok çok güzel bir blog olacak burası belli:)hayırlı olsun canım
    çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ece blog dünyasına ve aramıza hoş geldin canım:)
    iyi ve güzel günlerde görüşmek dileğiyle.
    çok öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  5. aaaa geline bak sen, başlamış bile muhabbete:)) tekrar hoşgeldin aramıza. Nasıl bir gelinimiz varmış göster bakalım tüm blog camiasına:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun bloğunuz :) :)

    YanıtlaSil
  7. Çok mutlu oldum sizi tanıdığıma .. bu kadar keyif alıcağımı düşünmemiştim.. herkese çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil