7 Nisan 2011 Perşembe

İGLO ile Pratik Lezzetler

Geçtiğimiz hafta aldığım bir haberle kafamdaki bütün işleri sildim ve çok mutlu oldum.Sevgili Tijen'in Hobimle Mutluyum Lezzet Okulunda İGLO ile Pratik Lezzetler kursuna davetliydim.Benim için herşey ilk olduğu için ayrı bir mutlu ve heycanlıydım tabiki.Birde işin içinde İglo olunca daha bir mutlu oluyor insan çünkü okadar farklı ki ürünleri ilk kullanmaya başladığım zaman anlamıştım ne kadar taze ,lezzetli ve pratik olduğunu.
Gerçekten harikaydı herşeydi.hem yaptık hem yedik.
İGLO Tane Mısırlı Akdeniz Salatası.
Uzun zamandır yediğim en güzel salataydı ve sosu mükemmeldi.
İGLO Steamfresh Sebzeler Eşliğinde Levrek Buğulama
Evde canımız balık istediğinde bayılarak yediğimiz pratik lezzet.
Hardal Soslu İGLO Karidesli Makarna
Bir karides düşkünü olarak ,kaides ve makarnanın bukadar güzel olucağını hiç düşünmemiştim


 
Portakallı Çikolata Soslu İGLO Milföy
İşte bunu anlatıcak söz yok.Çikolatanın içinde olduğu herşeyi yerim ve buda onlardan biri.Ençokta milföylerle yaptığımız çiçek şekilleri eğlendirdi beni.
Bu güzel günü yaşadığım için İGLO 'ya ve Sevgili Tijen'e teşekkür ediyorum.

3 yorum:

  1. Ahhh bilmem mi hem İgloyu hem de o ortamda keyifle yemek yapmayı en güzeli de yemeyi ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Ececim değerli katılımın için biz teşekkür ederiz. Bol sağlıklı ve bol lezzetli bir gün oldu gerçekten.
    Sohbetimiz üzerine tatlı oldu:))
    Her zaman bekleriz
    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  3. salataları ben alayım başka istemem canım.harika görünüyorlar.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil