22 Nisan 2011 Cuma

Köpük Köpük Yaptık Bayıla Bayıla Yedik

Herkese merhaba......
Bir kaç gündür sürekli blogla sorun yaşıyorum.Birtürlü şu sorunu aşamadık gitti ama inşallah düzelicek diye umutla bekliyoruz.
Bu sürede bana iyi yaradı ve birçok şey yapıp denedim.İlk yaptığım şeylerden biride Köpük yani Beze ama şimdiye kadar hiç bişeyde bukadar eğlenmemiştim.Ben köpürtürken o kadar mutlu olmuşum ki eşim bile dayanamadı o da geldi yapmak istedi.Bizde beraber güle oynaya ortaya bir Beze çıkardık.Bu da bizde nerdeyse bir gecede tükendi.

Malzemeler
3 yumurta akı
5 çay bardağı pudra şekeri

Yapılışı
3 yumurta akını ve 5 çay bardağı pudra şekerini mikser ile biryandan çırpıp bir yandan da ocağın altını kısık olarak açıyoruz.ve 10 dakika boyunca çırpıyoruz.Daha sonra ocağın altını kapatıp bir 10 dakika da öyle çırpıyoruz.Enson şekillendirip 100 derecede pişiriyoruz.

Afiyet Olsun.....

2 yorum:

  1. ellerine sağlık bende bir gün rengarenk yapıcam:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hımmm çok güzel olmuş bende bayıla bayıla yerdim:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil