15 Şubat 2011 Salı

Kuru Baklava Tadında

Herkese merhaba.....
Bende ilk kuru baklava tadında diye  duydum ama  nasıl olur diye düşünmedim diyemem.Çünkü baklavayı o kadar severim ki kuru falan farketmez her türlü yerim ve bu da öyledir umuduyla pişmesini bekledim.Bu güzel tatlıyı Leyla Annem yaptı.Ellerine sağlık çokta güzel olmuş.Bende ondan öğrenip tarifi burda yayınlıyım dedim ve de çok basit.

Malzemeler
3 yufka
tahin
fındık veya ceviz

Yapıllışı
İlkönce 1. yufkayı tezgaha seriyoruz ve bolca tahini heryerine sürüyoruz.Üstüne de fındık veya ceviz serpiyoruz ve daha sonra rulo şeklinde sarıp ufak ufak kesiyoruz ve üzerlerine şeker serpiyoruz.Diğer yufkalarada bu işlemi yapıyoruz.Hafif kızarmış şekilde pişiriyoruz.

Afiyet Olsun...

3 yorum:

  1. denemedim ama çok güzel görünüyor.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hımmm çok güzel olur bilirim afiyet şeker olsun

    YanıtlaSil
  3. Kolay ve degisik bir baklava alternatifi. Eminim cok da nefistir.

    YanıtlaSil