27 Şubat 2011 Pazar

Yüksel Teyze'nin Leziz Sofrası

Herkese Merhaba.........
Herzaman dert yanardım keşke benim de teyzem olsaydı diye.Annemler 3 kardeşler.İki erkek bir kız ama dayımın birini erken yaşta kaybettik.Simdi yokluğunu çok arıyorum.Neyse kaldı bir dayım o yüzdende hap ağzımdadır keşke teyzem olsaydı diye.Şanslıymışım ki eşimin 3 tane teyzesi var ve öyle sıcaklar ki hiç teyze yokluğu aramıyorum artık.Geçtiğimiz hafta çok güzel bir gün yaşadık.Güldük,eğlendik,sohbet ettik ama en güzeli de yüksel teyzenin sıcaklığı güleryüzüydü.Kalabalık bir soframız vardı.Leyla annem , Yasemin abla, Neslihan abla ,Umay abla,Güler teyze ,Ben ve Yüksel teyze.
Neler vardı neler sofrada,
Kıymalı börek
Kısır
Etimek salatası
Avokado salatası
Poğaça
Simit
Bisküvili pasta

 Yasemin abla geldi kısır yaptıııı
 Kıymalı ,cevizli börek
 Neslihan abla 'nın etimek salatası
 Neslihan Abla'nın Avokado salatası
Peynirli,maydanozlu poğaça



Avokado salatasının yakında tarifi yayınlayacağım.Gerçekten çok güzel bir salata oldu.
Ağzımızın tadı hiç bozulmasın inşallah.Herzaman böyle mutlu güzel günler yaşayalım

4 yorum:

  1. canımmmm oh ne iyi yapmışsınız,afiyet bal olsun sizlere
    çok öptüm canımmmm

    YanıtlaSil
  2. O sofrada olmayı kim istemez.Lezzet,sevgi,dostluk herşey var.Lezzetlerin hepsi de birbirinden nefis.Hazırlayanların ellerine,emeklerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Amin tatlım sofranız daima muhabbetli ve bereketli olsun inşallah.
    Herkesin ellerine sağlık buradan mükemmel gözüküyorlar.
    çok öpüyorum seni.mutlu haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. menü harikaymış arkadaşım.ben salatayı alayım ve kaçayım.yapanların ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil